Može li se s malim budžetom postići velik marketinški učinak? Davor Bruketa otkriva kako
NOVOSTI • 13.10.2025








- Davor Bruketa jedan od mentora u SkillUp programu, koji poduzetnicima kroz pet tjedana daje novu perspektivu i mogućnosti za rast njihovog biznisa.
- Osim inspirativnog predavanja, polaznici SkillUp programa dobili su ekskluzivnu priliku za individualna mentoriranja s Davorom Bruketom i njegovim timom
- Prijave za SkillUp program traju još samo d 27. listopada, a već 10. studenog s edukacijama kreću treća i četvrta grupa poduzetnika
Koliki su budžeti potrebni za marketing i brendiranje nekog proizvoda ili usluge? I može li se, s minimalnim ulaganjima, postići veliki učinak?
Odgovor na to pitanje je – da, ali uz jedan preduvjet: treba imati dobru ideju.
Upravo je ideja ono što razlikuje prosječne kampanje od onih koje postaju prepoznatljive i uspješne. A svaka uspješna poslovna priča, kako ističe Davor Bruketa, suosnivač i glavni kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey, počinje s jasnim fokusom – s onim što on naziva “hero proizvodom”.
Što je hero proizvod?
“Hero proizvod” je srce svakog brenda – to je proizvod ili usluga koji najbolje predstavlja vašu vrijednost i priču, koji privlači pažnju i postaje sinonim za vaš posao. To nije nužno vaš najskuplji proizvod, nego onaj koji najbolje komunicira tko ste i što nudite.
“Hero proizvod” je srce svakog brenda – to je proizvod ili usluga koji najbolje predstavlja vašu vrijednost i priču, koji privlači pažnju i postaje sinonim za vaš posao. To nije nužno vaš najskuplji proizvod, nego onaj koji najbolje komunicira tko ste i što nudite.
Kako je istaknuo Bruketa, upravo taj proizvod može postati glavni pokretač prodaje, prepoznatljivosti i povjerenja kod kupaca.
Individualan rad
Davor Bruketa jedan od mentora u programu SkillUp, koji poduzetnicima kroz pet tjedana daje novu perspektivu i mogućnosti za rast njihovog biznisa. Upravo je u tijeku edukacija prve grupe koja je premijerno imala prilike čuti Bruketino inspirativno predavanje “Moje iskustvo u marketingu” u sklopu radnog retreta uživo u Termama Tuhelj.
Tijekom izlaganja, Bruketa se osvrnuo na nekoliko najuspješnijih primjera kampanja na kojima je radio Također je podijelio primjere kampanja koje su “živjele” vrlo kratko, zbog raznih okolnosti, te je otkrio kako su izgledali njegovi počeci u svijetu marketinga i brendiranja.
Predavanje je bilo uvertira u individualna mentoriranja s Davorom Bruketom, koja će se održavati tijekom listopada - ekskluzivnu priliku za poduzetnike da razgovaraju o vlastitom biznisu, proizvodu i komunikaciji s jednim od najuspješnijih kreativaca u regiji i njegovim timom. Naime, tijekom retreata u Tuhelju Bruketa je poduzetnicima podijelio “domaće zadaće” kako bi polaznici iz individualnih mentoriranja izvukli maksimimu novih znanja i vještina.
Praksom do uspjeha
SkillUp program koncipiran je na način da kombinira stručna predavanja, 1-na-1 konzultacije i konkretne zadatke, osmišljene tako da svaki polaznik može odmah primijeniti naučeno u svom poslovanju.
Što se pak marketinga i brendiranja tiče, prema Bruketinom iskustvu svaki posao, bez obzira na veličinu, treba neku vrstu marketinga — a svaki poduzetnik može naučiti kako ga sam najbolje primjeniti.
Što se pak marketinga i brendiranja tiče, prema Bruketinom iskustvu svaki posao, bez obzira na veličinu, treba neku vrstu marketinga — a svaki poduzetnik može naučiti kako ga sam najbolje primjeniti.
“Fantastično je da se obrazovni programi poput SkillUpa provode u Hrvatskoj, jer svaki poduzetnik treba ulagati u svoje obrazovanje. Ovdje se govori o praktičnim vještinama koje bi svatko tko vodi posao trebao znati.”, rekao je Bruketa.
Prijave još samo do 27. listopada
Individualna savjetovanja s Davorom Bruketom za prvu grupu poduzetnika održat će se 20. listopada, a prijave za treću i četvrtu grupu otvorene su još samo do 27. listopada.
Ako želite iz prve ruke čuti iskustva međunarodnih i domaćih stručnjaka poput Davora Brukete i razgovarati o svom poslovanju, ne propustite priliku i prijavite se na SkillUp program.
Ako želite iz prve ruke čuti iskustva međunarodnih i domaćih stručnjaka poput Davora Brukete i razgovarati o svom poslovanju, ne propustite priliku i prijavite se na SkillUp program.
Uvjeti sudjelovanja
Na SkillUp program mogu se prijaviti izvršni direktori hrvatskih tvrtki koje:
Na SkillUp program mogu se prijaviti izvršni direktori hrvatskih tvrtki koje:
- zapošljavaju između 10 i 250 zaposlenika,
- ostvaruju minimalni godišnji promet od 500.000 eura,
- posluju duže od tri godine.
Program je pokrenulo Ministarstvo gospodarstva, uz podršku Međunarodne financijske organizacije (IFC) i financijsku potporu Europske unije iz Nacionalnog programa oporavka i otpornosti (NPOO). Program je vrijedan gotovo četiri milijuna eura, ali je za poduzetnike potpuno besplatan. Do kraja godine predviđeno je da kroz program prođe 150 direktora.
Pratite nas…
Više o programu i kako se prijaviti: https://skillup.mingo.gov.hr/hr
LinkedIn stranica SkillUp programa: https://www.linkedin.com/company/skillup-program
Društvene mreže Ministarstva gospodarstva:
- Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=61574910730409
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/ministarstvo-gospodarstva/




Funded by the European Union – NextGenerationEU. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or European Commission. Neither the European Union nor the European Commission can be held responsible for them.